Конкурс підручників для 8 класу (2021 рік)
Обидва підручники найефективніше працюють разом! Обирайте наші підручники з 22 лютого по 17 березня на сайті ІМЗО. | |
![]() | ![]() |
«Історія України» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Хлібовська Г., Наумчук О., Крижановська М.) | «Всесвітня історія» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І.Д., Островський В.В., Басюк О.Я., Паршин І.Л., Костікова М.І.) |
Переглянути фрагмент підручника Основа для синхронізованого клендарно-тематичного планування Календарно-тематичне планування | Переглянути фрагмент підручника Основа для синхронізованого клендарно-тематичного планування Календарно-тематичне планування і орієнтовні завдання |
- За узагальненими результатами експертизи конкурсного відбору підручників набрав 83,96% від максимально можливої кількості балів; - дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації; - вперше подається теоретичний матеріал підручника в аудіоформаті у вільному доступі! - до кожного розділу розроблено практичні роботи; - історичні карти допомагають формувати просторову компетентність учнів.
| - За узагальненими результатами експертизи конкурсного відбору підручників набрав 89,45% від максимально можливої кількості балів; дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації; - вперше подається теоретичний матеріал підручника в аудіоформаті у вільному доступі! - зростаємо у складності: послідовність завдань від репродуктивного – до творчого; - у кожному параграфі – три пункти-підпараграфи, у кожному з них по три абазаци. До кожного пункту-підпараграфа - блок запитань та завдань до тексту, візуальне або текстове джерело, схеми чи карти; - кожна тема, передбачена програмою, має «місточок» до подій чи процесів, що відбувалися в Новий час на території України; - прості, не перенасичені зайвим, великі карти допомагають формувати просторову компетентність учнів; - ілюстрації – не просто малюнки, а засіб для формування історичної компетентності; - кольорові ілюстрації-схеми виконують роль мотиватора та виступають інструментом для узагальнення знань учнів; - онлайн-гра – у QR-коді наприкінці кожного параграфа; - «цікавинки» та додаткові ілюстрації - у QR-кодах та за гіперпосиланнями на початку параграфів; - можна обирати: працювати в парах чи групах, індивідуально чи колективно; - «блокноти-шпаргалки» навчають складати опорні схеми. - додаткові матеріали, що у вільному доступі на сайті видавництва, можна використовувати також для дистанційного навчання. |