Підручники для 7 класу (2020 рік)
«Історія України» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Хлібовська Г., Наумчук О., Крижановська М., Бурнейко І.) | «Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І.Д., Паршин І.Л., Островський В.В., Букавин І.Я.) |
| |
Відгуки щодо підручників "Історія України" та "Всесвітня історія" 7 клас
| |
- підручник отримав найвищу експертну оцінку з-поміж восьми, поданих на всеукраїнський конкурс; - дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації; - методичний апарат - враховує можливість поетапного закріплення опрацьованого матеріалу, спрямований на підвищення ефективної і самостійної роботи учнів; - завдання, а також способи групування та подачі навчального матеріалу, передбачають можливість індивідуального підходу до організації навчального процесу на уроці; - рубрика «У той час, коли… на теренах України…, тоді у світі…» допоможе учням синхронізувати історичні події й усвідомити зв’язок історії України зі світовими історичними процесами; - кожен параграф складається з трьох підпунктів, поділених на три абзаци, і трьох запитань до них, на початку - подано три запитання для актуалізації знань учнів; - рубрика «Відлуння минулого», «Життєтека», «Підсумуйте свої знання» сприяють розвику критичного мислення і формуванню компетентностей учнів; - до кожного розділу розроблено практичні роботи; - запропоновано завдання для закріплення знань до розділів, які можна виконати за допомогою підручника або гаджета, скориставшись QR-кодом; - розроблено кросворди до кожного розділу. | - дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації; - зростаємо у складності: послідовність завдань від репродуктивного – до творчого; - у кожному параграфі – три пункти-підпараграфи, у кожному з них по три абазаци. До кожного пункту-підпараграфа - блок запитань та завдань до тексту, джерела, чи карти; - кожна тема, передбачена програмою, має «місточок» до подій чи процесів, що відбувалися в середньовіччі на території України; - прості, не перенасичені зайвим, карти допомагають формувати просторову компетентність учнів; - ілюстрації – не просто малюнки, а засіб для формування історичної компетентності; - кольорові ілюстрації-схеми виконують роль мотиватора та виступають інструментом для узагальнення знань учнів; - гра – у QR-коді наприкінці кожного параграфа; - «цікавинки» - у QR-кодах та за гіперпосиланнями; - можна обирати: працювати в парах чи групах, індивідуально чи колективно; - «блокноти-шпаргалки» навчають складати опорні схеми.
|