Підручники для 7 класу (2020 рік)

«Історія України» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Хлібовська Г., Наумчук О., Крижановська М., Бурнейко І.)

«Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І.Д., Паршин І.Л., Островський В.В., Букавин І.Я.)

Переглянути  підручник

Буклет

Відеопрезентація

 

Переглянути підручник

Буклет

Презентація

Відеопрезентація

Відеопрезентація параграфу

 

Відгуки щодо підручників "Історія України" та "Всесвітня історія" 7 клас

 

- підручник отримав найвищу експертну оцінку з-поміж восьми, поданих на всеукраїнський конкурс;

- дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації;

- методичний апарат - враховує можливість поетапного закріплення опрацьованого матеріалу, спрямований на підвищення ефективної і самостійної роботи учнів;

- завдання, а також способи групування та подачі навчального матеріалу, передбачають можливість індивідуального підходу до організації навчального процесу на уроці;

- рубрика «У той час, коли… на теренах України…, тоді у світі…» допоможе учням синхронізувати історичні події й усвідомити зв’язок історії України зі світовими історичними процесами;

- кожен параграф складається з трьох підпунктів, поділених на три абзаци, і трьох запитань до них, на початку - подано три запитання для актуалізації знань учнів;

- рубрика «Відлуння минулого», «Життєтека», «Підсумуйте свої знання» сприяють розвику критичного мислення і формуванню компетентностей учнів;

- до кожного розділу розроблено практичні роботи;

- запропоновано завдання для закріплення знань до розділів, які можна виконати за допомогою підручника або гаджета, скориставшись QR-кодом;

- розроблено кросворди до кожного розділу.

- дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації;

- зростаємо у складності: послідовність завдань від репродуктивного – до творчого;

- у кожному параграфі – три пункти-підпараграфи,  у кожному з них по три абазаци. До кожного пункту-підпараграфа - блок запитань та завдань до тексту, джерела, чи карти;

- кожна тема, передбачена програмою, має «місточок» до подій чи процесів, що відбувалися в середньовіччі на території України;

- прості, не перенасичені зайвим, карти допомагають формувати просторову компетентність учнів;

- ілюстрації – не просто малюнки, а засіб для формування історичної компетентності;

- кольорові ілюстрації-схеми виконують роль мотиватора та виступають інструментом для узагальнення знань учнів;

- гра – у QR-коді наприкінці кожного параграфа;

- «цікавинки» - у QR-кодах та за гіперпосиланнями;

- можна обирати: працювати в парах чи групах, індивідуально чи колективно;

- «блокноти-шпаргалки» навчають складати опорні схеми.