Підручники для 7 класу (2020 рік)

«Історія України» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Хлібовська Г., Наумчук О., Крижановська М., Бурнейко І.)

«Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І.Д., Паршин І.Л., Островський В.В., Букавин І.Я.)

Переглянути  підручник

Обрати підручник

Буклет

Відеопрезентація

Календарно-тематичне планування (word)

Календарно-тематичне планування (pdf)

Розробки уроків

Основа для синхронізованого календарно-тематичного планування (pdf)

Основа для синхронізованого календарно-тематичного планування (word)

Переглянути підручника

Обрати підручник

Буклет

Презентація

Відеопрезентація

Відеопрезентація параграфу

Календарно-тематичне планування

Матеріали для вчителя

Основа для синхронізованого календарно-тематичного планування

- підручник отримав найвищу експертну оцінку з-поміж восьми, поданих на всеукраїнський конкурс;

- дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації;

- методичний апарат - враховує можливість поетапного закріплення опрацьованого матеріалу, спрямований на підвищення ефективної і самостійної роботи учнів;

- завдання, а також способи групування та подачі навчального матеріалу, передбачають можливість індивідуального підходу до організації навчального процесу на уроці;

- рубрика «У той час, коли… на теренах України…, тоді у світі…» допоможе учням синхронізувати історичні події й усвідомити зв’язок історії України зі світовими історичними процесами;

- кожен параграф складається з трьох підпунктів, поділених на три абзаци, і трьох запитань до них, на початку - подано три запитання для актуалізації знань учнів;

- рубрика «Відлуння минулого», «Життєтека», «Підсумуйте свої знання» сприяють розвику критичного мислення і формуванню компетентностей учнів;

- до кожного розділу розроблено практичні роботи;

- запропоновано завдання для закріплення знань до розділів, які можна виконати за допомогою підручника або гаджета, скориставшись QR-кодом;

- розроблено кросворди до кожного розділу.

- дизайн і обсяг видання забезпечують подачу максимальної кількості корисної інформації;

- зростаємо у складності: послідовність завдань від репродуктивного – до творчого;

- у кожному параграфі – три пункти-підпараграфи,  у кожному з них по три абазаци. До кожного пункту-підпараграфа - блок запитань та завдань до тексту, джерела, чи карти;

- кожна тема, передбачена програмою, має «місточок» до подій чи процесів, що відбувалися в середньовіччі на території України;

- прості, не перенасичені зайвим, карти допомагають формувати просторову компетентність учнів;

- ілюстрації – не просто малюнки, а засіб для формування історичної компетентності;

- кольорові ілюстрації-схеми виконують роль мотиватора та виступають інструментом для узагальнення знань учнів;

- гра – у QR-коді наприкінці кожного параграфа;

- «цікавинки» - у QR-кодах та за гіперпосиланнями;

- можна обирати: працювати в парах чи групах, індивідуально чи колективно;

- «блокноти-шпаргалки» навчають складати опорні схеми.